marți, 15 octombrie 2013

Alter-ego in formare

Cand ma afund in munca uit de problemele pe care vreau sa le consider inutile. Si reusesc, vad. Simt nevoie de un factor de stabilitate in viata mea care sa tina strict de mine, sa nu depinda de cei din jur. Ma gandesc sa imi creez inca o persoana, sa cladesc o noua personalitate, un alter ego. Sa fie o eu cum as vrea sa fiu de fapt. Intr-o maniera dura si senzuala. Cu nuante reci de aroganta si sfidare si o alta eu conturata de atuurile mele. Un ambalaj nou pentru perioada care urmeaza, si care poate se va mula total pe actuala eu. As vrea sa fie o persoana cu suflet frumos, binevoitoare, cu zambetul de buze si un vocabular respectuos. Sa fie ceva deosebit. Ceva dupa ce lumea alearga, si nu primesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu