joi, 19 mai 2011

Nu.

El era Titi.
Iar el Laurenţiu.
Doi prieteni.
I-am întâlnit în urmă cu mult timp,
Într-un bar,
Dorind să par interesantă,
Să caut atenţie. Am primit-o.
Alături de ei am împlinit fapte, la care,
cu puţin timp în urmă, spuneam: Nu!
Îmi plăcea.
Era ceva ce m-atrăgea.
Însă, într-o scurtă perioadă, am început să pierd tot,
Prietenii, dragostea familiei,
Şi am câştigat indiferenţă şi chiar frica lor faţă de mine.
Toate astea m-au înrăit,
Am încecput să urăsc viaţa, oamenii,
Deoarece nimeni nu venea atunci,
Să-mi întindă o mână,
Să m-ajute, să simt că adună,
Resturi din mine.
Şi aşa m-am pierdut, de lume, de tot.
Ochi-mi-erau tulburi,
Buzele uscate,
Atitudinea-mi indiferentă;
Şi iata, ajung naufragiată,
Într-o lume uitată,
De voi, de oamenii de rând,
Dar de alţii, populată.
Acei „alţii”, prietenii mei,
Ajunşi prieteni într-o noapte,
Sunt, nu sunt, nu sunt prietenii mei, eu acum realizez,
Sunt doar cei care, m-au făcut să cad din picioare.

În faţa mea, acum,
Profesoarele, doamna directoare,
Nu au nici o valoare.
Speculaţii ce-au putut să îndruge
Aidoma unor criminali,
Priviri crunte ce-au putut să arunce
Pierind blândeţea-mi,
Toate-au distrus sufletu-mi firav.
Îmi văd viaţa acum,
Derulându-se,
Mi-e un dor grav,
De clipele fericite,
De  privirile dulci;
Acum toate-s nimicite,
Pierdute-n încăperi anânci.
Rămâne-n urmă,
O tristeţe ce nu ştie să râdă,
O tristeţe fără mască,
O pierzanie,
Ce lasă-n urmă ciumă.
Mi-e un dor grav,
De râsul oamenilor trişti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu